top of page

שאלות ותשובות

  • למה מטרוטק?
    אנחנו בלתי מתפשרים לגבי אספקת פתרונות מנצחים עבור לקוחותינו. אנחנו מנצחים כשהם מרוצים. כמו כן, ההצלחה שלנו מקושרת ישירות לאיכות השירות שאנחנו מספקים ובעיקר, אמינות, מקצועיות, תקשורת ושקיפות מול הלקוח הם חלק מהערכים שאנו פועלים לפיהם.
  • מה הערך המוסף שלכם לעומת מתחרים?
    אנו מלווים אתכם גם לאחר מתן הפתרון בין אם זה ע"י המעבדה שלנו אשר מספקת שירות מהיר, אדיב, איכותי ובין אם זה ע"י תמיכה טכנית במקרה של תקלה.
  • האם יש שירות באתר הלקוח?
    רוב הציודים מגיעים עם שירות מעבדה אותו ניתן להרחיב לשירות באתר הלקוח. בעת תקלה במכונה ובמידת הצורך, טכנאי יגיע לאתר הלקוח ושם יתקן את התקלה. במידה והתקלה אינה ניתנת לתיקון באתר, ייקח הטכנאי את המכונה למעבדה במשרדינו.
  • מה ההבדל בין סוגי החיבורים השונים (סריאל, פרלל, בלוטות' וכו')?"
    כל חיבור מאפשר סוג תקשורת שונה. ישנם החיבורים המסורתיים = סריאל ופרלל שהיו נהוגים במשך שנים רבות. כיום השוק משתנה ועובר לממשקים מהירים יותר המתחילים ב USB בחיבור ישיר למחשב ורשת לחיבור לרשת המקומית. כמו כן, לעבודה מול טאבלטים ישנם חיבור BLUETOOTH , WIFI המאפשרים עבודה ללא כבלים כלל.
  • האם אפשר להשתמש באותה מדפסת בכמה עמדות?
    ניתן להשתמש באותה מדפסת למספר עמדות אם למדפסת יש יציאת רשת או אם המדפסת מותקנת באמצעות דרייבר ומגדירים "שיתוף מדפסות" במערכת ההפעלה.
  • האם אתם נותנים גם פתרונות כוללים?
    במטרוטק תוכלו לרכוש פתרון כולל לקופה של מערכת קופה ממוחשבת, מדפסת קופה, סורק ברקוד וכל הציוד הנלווה.
  • מה ההבדל בין מדפסת טרמית למדפסת סיכות ואיך אדע מה מתאים לי יותר?
    לכל סוג ישנם יתרונות וחסרונות. כיום, רוב המערכות בשוק עובדות בטכנולוגיה הטרמית. התחומים שממשיכים לעבוד עם מדפסת סיכות הם מטבחים בשל העובדה שהמדפסת מרעישה בזמן ההדפסה וזה עוזר לעובדי המטבח לשים לב כשיוצא "בון" חדש. ומכבסות שבהן הדיו צריך להישמר גם לאחר הכביסה.
bottom of page